JAWATAN KOSONG SABAH ELECTRICITY SDN BHD - SESB SABAH


KERAJAAN,SWASTA,FULL TIME,PART TIME, Memberi kemudahan secara atas talian untuk penduduk sabah yang ingin mencari kerja.

SESB yang ditubuhkan pada 1998, merupakan anak syarikat 80% milik Tenaga Nasional Berhad (TNB) dan 20% oleh Kerajaan Negeri Sabah. Ia adalah utiliti bersepadu menegak yang menyediakan perkhidmatan penjanaan, penghantaran dan pengedaran yang boleh dipercayai di negeri Sabah dan Wilayah Persekutuan Labuan. Satu-satunya utiliti kuasa di Sabah, SESB komited untuk membangunkan infrastruktur elektrik di negeri Sabah dan Wilayah Persekutuan melalui penjanaan, penghantaran dan pengagihan.

Untuk pemohon pastikan iklan yang di terbitkan memenuhi syarat dan kelayakan yang di tetapkan oleh Sabah Electricity Sdn. Bhd. sebelum memohon baca dengan teliti iklan jawatan kosong yang di iklankan di bawah.


MAKLUMAT JAWATAN KOSONG

1. Eksekutif Tadbir (Kontrak) - Jabatan Wellness

MAJIKAN: Sabah Electricity Sdn. Bhd.


TARIKH TUTUP PERMOHONAN: 01 Ogos 2023


LOKASI: (di mana-mana lokasi yang tersedia)


GAJI :

Gaji yang menarik mengikut pengalaman dan Kelulusan(rujuk iklan)

-Akan Dibincangkan semasa temuduga


FAEDAH/MANFAAT

-Kenaikan gaji

-Bonus tahunan

-Cuti tahunan,cuti sakit dan lain

-Dan banyak lagi mengikut Majikan/syarikat tertentu.


SYARAT-SYARAT

* 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan.

* Warganegera Malaysia

*. Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Psikologi atau Pentadbiran, atau bidang berkaitan dari institusi pengajian tinggi yang diiktiraf.

* Lulus dengan Kepujian dalam mata pelajaran Bahasa Melayu (termasuk Ujian Lisan) di peringkat Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) atau setaraf.

* Mempunyai pengalaman kerja berkaitan sekurang-kurangnya dua (2) tahun.

* Mempunyai pengalaman atau tidak, tertakluk syarat-syarat daripada majikan Syarat Penuh disini


BIDANG TUGAS

Tanggungjawabnya meliputi:

1. Memberi panduan dan sokongan kepada Ketua Jabatan untuk melaksanakan Program Bantuan Pekerja (EAP) bagi pekerja yang mengalami masalah prestasi kerja, termasuk isu hubungan kerja, kesihatan, dan kewangan.

2. Membantu melaksanakan Penilaian dan Semakan Kerjaya untuk eksekutif teknikal di gred E13 untuk menilai kesesuaian pekerjaan dan prospek kemajuan kerjaya.

3. Mendorong Ketua Jabatan untuk terlibat dalam perundingan dan sesi makluman untuk penyelia dan pengurus yang menghadapi masalah dalam menguruskan prestasi staf.

4. Membantu dalam analisis data dan penulisan laporan bagi perancangan program pencegahan.

5. Membantu melaksanakan pelan pencegahan dan peningkatan prestasi di bawah Program Akibat Prestasi Lemah.

6. Membantu dalam pengurusan prestasi dengan mengenal pasti halangan dan merancang pelan kerja prestasi.

7. Membantu mengendalikan kursus, bengkel, dan sesi perkongsian maklumat untuk meningkatkan kemahiran berkomunikasi dan menyelesaikan masalah di dalam organisasi.

8. Melaksanakan program kesejahteraan.


PENDAFTARAN SECARA ONLINE

>>APPLY NOW<<


Jika memerlukan sebarang bantuan, sila hubungi Pentadbir sistem eRecruit melalui e-mel:erecruit@sesb.com.my atau hubungi mereka di talian tetap 088-282 715/088-282 714/088-282 221.


Untuk memohon jawatan yang diiklankan, Anda harus mendaftar sebagai pemohon di sistem eRecruit. Jika Anda sudah terdaftar, silakan log masuk ke dalam sistem. Pemohon disarankan untuk mengecek status permohonan secara berkala setelah tarikh iklan ditutup. Pemohon yang dipilih untuk proses Temuduga akan diberitahu melalui email yang didaftarkan.


Sesuai dengan Kod Tata Kelola Perlindungan Data Pribadi untuk Sektor Utilitas (Listrik), harap diketahui bahwa semua data pribadi pemohon yang dicatat dalam sistem eRecruit hanya akan disimpan selama 24 bulan dari tanggal pembuatan akaun. Setelah Tempoh tersebut, akaun pemohon akan dihapus sesuai jadwal penghapusan data pribadi. Pemohon yang masih berminat harus mendaftar kembali seperti proses pendaftaran pertama kali


Join Group Telegram Untuk Mendapatkan Update Percuma

https://t.me/JawatanKosongSeluruhSabah

👉https://bit.ly/Wasap-Group

Catat Ulasan

0 Ulasan