Jawatan Kosong Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Pulau Pinang (Lantikan Tetap)


KERAJAAN,SWASTA,FULL TIME,PART TIME, Dan lain-lain Memberi kemudahan secara atas talian untuk Rakyat Malaysia yang ingin mencari kerja.[ Jawatan & Info-info Bermanfaat ]


Untuk pemohon pastikan iklan yang di terbitkan memenuhi syarat dan kelayakan yang di tetapkan oleh Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Pulau Pinang (Lantikan Tetap). sebelum memohon baca dengan teliti iklan jawatan kosong yang di iklankan di bawah.


MAKLUMAT JAWATAN KOSONG

Membuka jawatan kosong dan memerlukan Rakyat Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk Memohon jawatan yang Tersedia di bawah.

1. Penolong Pegawai Tanah Gred NT29


JAWATAN KOSONG YANG TERSEDIA

Jawatan di bawah ini Mempunyai Beberapa kekosongan oleh itu pemohon di galakan memohon jawatan yang tersedia mengikut kelayakan yang di tetapakan.

TARIKH TUTUP: 15 April 2024

LOKASI: Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Pulau Pinang


1. PENOLONG PEGAWAI TANAH GRED NT29

-Kekosongan : Dua (02) Simpanan, Empat (04)

-Lokasi : *Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Pulau Pinang

-Jawatan : Kontrak (Interim) 3 Tahun

-Gaji Permulaan: RM1,493.00 - RM5,672.00

-Kenaikan Gaji Tahunan: RM145.00

-Kemudahan : Cuti Rehat, Cuti Sakit, & Pelbagai Dalam Dalam Khidmat Kerajaan

-Kelayakan : SIJIL / DIPLOMA


MOHON SEKARANG

> PERMOHONAN<


IKLAN KEKOSONGAN/SYARAT/GAJI

Penolong Pegawai Tanah Gred NT29


CARA-CARA MEMBUAT PERMOHONAN:

- Untuk membuat permohonan, calon boleh mengisi permohonan secara online melalui laman web yang disediakan, Boleh diakses untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai syarat-syarat permohonan, tarikh tutup permohonan, dan prosedur yang perlu diikuti, Pautan di atas

- Pemohon disarankan untuk mengemaskini maklumat peribadi dengan tepat dan terkini sebelum menghantar permohonan. Hanya calon yang terpilih dan tersenarai pendek sahaja yang akan menerima emel pemberitahuan untuk menghadiri peperiksaan dan sesi temuduga.

- Bagi pemohon yang suda mendaftar hanya melog masuk dan mengupdate jawatan yang ingin di mohon dan menghantar permohonan di dalam potral rasmi, pastikan semak syarat kelayakan sebelum membuat permohonan.

*TARIKH AKHIR PERMOHONAN ADALAH SEBELUM ATAUPADA 15 April 2024.

Semoga Berjaya!!


Sumber: SPA9

Catat Ulasan

0 Ulasan