Jawatan Kosong Jabatan Perikanan Malaysia Serta Di Pelbagai Kementerian/Jabatan (Semenanjung)


KERAJAAN,SWASTA,FULL TIME,PART TIME, Dan lain-lain Memberi kemudahan secara atas talian untuk Rakyat Malaysia yang ingin mencari kerja.[ Jawatan & Info-info Bermanfaat ]


Untuk pemohon pastikan iklan yang di terbitkan memenuhi syarat dan kelayakan yang di tetapkan oleh Jabatan Perikanan Malaysia. sebelum memohon baca dengan teliti iklan jawatan kosong yang di iklankan di bawah.


MAKLUMAT JAWATAN KOSONG

Membuka jawatan kosong dan memerlukan Rakyat Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk Memohon jawatan yang Tersedia di bawah.

1. Pembantu Penyelidik Gred Q19


JAWATAN KOSONG YANG TERSEDIA

Jawatan di bawah ini Mempunyai Beberapa kekosongan oleh itu pemohon di galakan memohon jawatan yang tersedia mengikut kelayakan yang di tetapakan.

TARIKH TUTUP: 25 April 2024 (Khamis)

LOKASI: Seluruh Semenanjung Malaysia (Di Mana-mana yang mempunyai kekosongan)


1. PEMBANTU PENYELIDIKAN GRED Q19

⇨Kekosongan : Satu (01) Kosong, Lima Puluh (50) Simpanan

⇨Lokasi : *Seluruh Semenanjung Malaysia (Di Mana-mana yang mempunyai kekosongan

⇨Jawatan : Kontrak 3 Tahun (Interim

⇨Gaji Permulaan: RM1,355.00 - ⇨Kemudahan : Cuti Rehat, Cuti Sakit, & Pelbagai Dalam Dalam Khidmat ⇨Kelayakan : SVM / SVM / SPM & SKM


Tugas Ringkas

⇨ Menyokong pelaksanaan pembangunan teknologi remote sensing serta sistem maklumat geografi untuk pelbagai sektor, termasuk pertanian, perhutanan, dan alam sekitar. Berperanan dalam penyelidikan dan pembangunan teknologi gelombang mikro dan UAV untuk kegunaan negara. Memberikan nasihat teknikal dan khidmat kepakaran kepada agensi pengguna serta terlibat dalam aktiviti promosi teknologi kepada pelbagai pihak. Terlibat dalam penerimaan dan pembekalan imej satelit remote sensing dan data spatial serta menyumbang kepada jawatankuasa peringkat kebangsaan dan negeri.



>LINK PERMOHONAN<

PEMBANTU PENYELIDIKAN GRED Q19

>IKLAN KEKOSONGAN<


CARA-CARA MEMBUAT PERMOHONAN:

- Untuk membuat permohonan, calon boleh mengisi permohonan secara online melalui laman web yang disediakan, Boleh diakses untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai syarat-syarat permohonan, tarikh tutup permohonan, dan prosedur yang perlu diikuti, Pautan;

- Pemohon disarankan untuk mengemaskini maklumat peribadi dengan tepat dan terkini sebelum menghantar permohonan. Hanya calon yang terpilih dan tersenarai pendek sahaja yang akan menerima emel pemberitahuan untuk menghadiri peperiksaan dan sesi temuduga.

- Bagi pemohon yang suda mendaftar hanya melog masuk dan mengupdate jawatan yang ingin di mohon dan menghantar permohonan di dalam potral rasmi, pastikan semak syarat kelayakan sebelum membuat permohonan.

*TARIKH AKHIR PERMOHONAN ADALAH SEBELUM ATAUPADA 25 APRIL 2024.


Semoga Berjaya!!


Tag

1. Jawatan Kosong Jabatan Perikanan Malaysia
2. Kerja Kosong Jabatan Perikanan
3. Pekerjaan di Jabatan Perikanan Malaysia
4. Iklan Kekosongan Jawatan Jabatan Perikanan
5. Permohonan Kerja Jabatan Perikanan Malaysia
6. Info Jawatan Kosong Jabatan Perikanan
7. Pengambilan Terkini Jabatan Perikanan Malaysia
8. Syarat Permohonan Kerja Jabatan Perikanan
9. Kekosongan Jawatan Pegawai Jabatan Perikanan
10. Cara Memohon Jawatan di Jabatan Perikanan Malaysia

Catat Ulasan

0 Ulasan