Jawatan Kosong Jabatan Mineral Dan Geosains Malaysia (JMG)


KERAJAAN,SWASTA,FULL TIME,PART TIME, Dan lain-lain Memberi kemudahan secara atas talian untuk Rakyat Malaysia yang ingin mencari kerja.[ Jawatan & Info-info Bermanfaat ]


Untuk pemohon pastikan iklan yang di terbitkan memenuhi syarat dan kelayakan yang di tetapkan oleh Jabatan Mineral Dan Geosains Malaysia. sebelum memohon baca dengan teliti iklan jawatan kosong yang di iklankan di bawah.


MAKLUMAT JAWATAN KOSONG

Membuka jawatan kosong dan memerlukan Rakyat Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk Memohon jawatan yang Tersedia di bawah.

1. Pegawai Penyelidik Gred Q41


JAWATAN KOSONG YANG TERSEDIA

Jawatan di bawah ini Mempunyai Satu kekosongan oleh itu pemohon di galakan memohon jawatan yang tersedia mengikut kelayakan yang di tetapakan.

TARIKH TUTUP: 02 November 2023

LOKASI: Jabatan Mineral Dan Geosains Malaysia (di mana2 mempunyai Kekosongan)


1. Pegawai Penyelidik Gred Q41

-Kekosongan : Satu (01) Jawatan, Lima (05) Simpanan

-Lokasi : *Jabatan Mineral Dan Geosains Malaysia

-Jawatan : Tetap

-Gaji : RM2,315.00 - RM9,618.00

-Kemudahan : Pelbagai Kemudahan dan Manfaat Dalam khidmat Kerajaan

-Kelayakan : ijazah sarjana muda (Berkaitan)



Keperluan Bidang
-Kejuruteraan Kimia
-Kejuruteraan Sumber Mineral atau,
-Sains Bahan

Pegawai Penyelidik Gred Q41

CARA-CARA MEMBUAT PERMOHONAN:
Berikut adalah panduan ringkas untuk membuat permohonan jawatan di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia:

1. Lawati Laman Web SPA:
   Akses laman web rasmi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia (SPA) di -https://spa9.spa.gov.my/login

2. Cari Jawatan Kosong:
   Cari dan pilih jawatan kosong yang sesuai dengan kelayakan dan minat anda. Senarai jawatan kosong boleh ditemui di bahagian "Kerjaya" atau "Jawatan Kosong" di laman web SPA.

3. Baca Syarat-syarat:
   Semak syarat-syarat kelayakan dan maklumat yang diberikan untuk jawatan tersebut. Pastikan anda memenuhi semua syarat yang dinyatakan.

4. Daftar Akaun:
   Sekiranya ini adalah permohonan pertama anda, anda mungkin perlu mendaftar akaun di laman web SPA. Ikuti panduan yang diberikan untuk mendaftar.

5. Isi Borang Permohonan:
   Isi borang/Maklumat permohonan yang disediakan dengan maklumat peribadi anda, kelayakan, pengalaman kerja, dan lain-lain. Pastikan semua maklumat diisi dengan betul.

6. Muat Naik Dokumen:
   Sertakan dokumen sokongan seperti salinan kad pengenalan, sijil-sijil akademik, dan apa-apa dokumen yang diminta. Dokumen ini perlu dimuat naik dalam format yang dinyatakan di laman web.

7. Hantar Permohonan:
   Setelah semua maklumat dan dokumen dimasukkan, hantar permohonan anda melalui laman web. Pastikan anda menerima pengesahan bahawa permohonan anda telah berjaya dihantar.

8. Semak Status Permohonan:
   Anda boleh semak status permohonan anda menerusi laman web SPA. Anda juga mungkin akan menerima maklumat melalui e-mel jika permohonan anda diterima.

Ingat, pastikan anda mengikuti panduan dan syarat-syarat yang dinyatakan di laman web SPA dan periksa secara berkala untuk maklumat mengenai keputusan permohonan anda.

Semoga Berjaya!!


Sumber: Spa9

Catat Ulasan

0 Ulasan