Jawatan Kosong Di Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA)


Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA) merupakan sebuah badan kerajaan di Malaysia yang bertanggungjawab dalam mempromosikan, memasarkan, dan menguruskan sektor pertanian negara. FAMA kini membuka peluang jawatan Sebagai Pembantu Awam Gred H11. Bagi mereka yang berminat untuk menyertai pasukan FAMA, berikut adalah senarai jawatan yang ditawarkan:


Senarai Jawatan

1. Pembantu Awam Gred H11

-Iklan Kekosongan


Syarat Kelayakan Umum

Bagi calon-calon yang berminat, terdapat syarat kelayakan umum yang perlu dipatuhi. Antara syarat kelayakan umum adalah berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan dan mempunyai kelayakan PT3 atau PMR. Untuk kelayakan penuh dan maklumat lanjut, calon-calon dinasihatkan merujuk kepada pautan berikut: Syarat Penuh Gaji dan lain-lain Setiap Jawatan.


Gaji Dan Lain-lain

Gaji dan imbuhan yang ditawarkan bagi jawatan ini adalah menarik. Gaji permulaan antara RM1218.00 - RM2,939.00 dan Jawatan ini adalah Tetap Selain itu, terdapat pelbagai imbuhan lain termasuk cuti tahunan, cuti sakit, dan manfaat lain yang ditawarkan oleh FAMA. Pemilihan jawatan yang sesuai akan ditawarkan bergantung kepada kelayakan dan pengalaman calon yang berjaya.


Cara Membuat Permohonan

Cara memohon jawatan FAMA:

1. Isi borang permohonan FAMA 1-08p.

2. Sertakan dokumen seperti sijil kelahiran, kad pengenalan, dan dokumen pendidikan yang disahkan.

3. Pegawai awam hendaklah memohon melalui Ketua Jabatan dan lampirkan Laporan Penilaian Prestasi Tahunan terakhir.

4. Nyatakan jawatan yang dipohon di atas sampul surat.

Alamat permohonan adalah ke 

PENGARAH FAMA NEGERI
PEJABAT FAMA NEGERI JOHOR
LOT 6313, JALAN TARUKA
OFF JALAN DATIN HALIMAH
PETI SURAT 25
80700 JOHOR BAHRU
JOHOR

Tarikh tutup permohonan adalah pada atau sebelum 26 SEPTEMBER 2023 (SELASA). Pastikan dokumen lengkap sebelum menghantar permohonan.


Lokasi Kekosongan Jawatan

Lokasi penempatan jawatan adalah di Pejabat Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA) di Negeri Johor. Tempoh percubaan bagi calon yang berjaya dipilih adalah di antara satu (1) hingga tiga (3) tahun.


Tarikh Tutup Permohonan

Tarikh tutup permohonan jawatan ini adalah pada 26 September 2023. Pemohon yang tidak menerima jawapan selepas enam (6) bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonannya tidak berjaya.

Jawatan kosong di FAMA adalah peluang yang menarik bagi mereka yang berminat dalam bidang pertanian dan pemasaran. Jangan lepaskan peluang ini untuk menyertai pasukan yang memainkan peranan penting dalam pembangunan sektor pertanian negara. Segera buat permohonan anda dan tingkatkan potensi kerjaya anda di dalam industri ini.


IKLAN KEKOSONGAN

-Iklan Kekosongan



Keyword/Tag
Jawatan Kosong FAMA
Kerja Kosong Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA)
Pekerjaan di FAMA Malaysia
Permohonan Jawatan FAMA
Info Jawatan Kosong FAMA
Pengambilan Terkini Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA)
Syarat Permohonan Kerja di FAMA
Kekosongan Jawatan Pegawai FAMA
Cara Memohon Jawatan di FAMA Malaysia
FAMA Career Opportunities

Catat Ulasan

0 Ulasan