Jawatan Kosong Jabatan Kesihatan Negeri Sabah Hospital Mesra Bukit Padang Tahun 2023 - (MySTEP)


Jabatan Kesihatan Negeri Sabah Hospital Mesra Bukit Padang sedang mencari calon yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan ini. Program ini menawarkan peluang kerjaya sementara yang menarik bagi individu yang berminat dalam bidang perkhidmatan kesihatan.


Senarai Jawatan

- PERSONEL MYSTEP

-Jangan Lupa Follow Channel Whatsapp Jawatan & Info-Info


Syarat Kelayakan Umum

Calon-calon yang berminat perlu memenuhi syarat kelayakan umum yang telah ditetapkan. Syarat kelayakan ini akan memastikan calon mempunyai kemahiran dan pengetahuan yang diperlukan untuk melaksanakan tugas dengan cekap. 

1. Warganegara Malaysia dan berumur 18 tahun ke atas.

2. Kelulusan DIPLOMA (Pemulihan Cara Kerja)

3. Bertanggunjawab,Komited, Kreatif, Boleh bekerja dalam pasukan

4. Mahir menggunakan Microsoft Ofice (Words, Excel, Powerpoint)


Gaji Dan Lain-lain

- Gaji akan ditawarkan mengikut skala gaji yang ditetapkan oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Awam. Imbuhan-imbuhan lain seperti elaun-elaun khusus, elaun kerja lebih masa, dan lain-lain akan ditawarkan mengikut peraturan dan dasar yang ditetapkan oleh Jabatan Kesihatan Negeri Sabah.

    -GAJI : RM 1,900.00 SEBULAN

    -SHORT-TERM EMPLOYMENT PROGRAM (MySTEP)

    -CUTI REHAT

    -CUTI SAKIT

    -CARUMAN KWSP & PERKESO


Cara Membuat Permohonan

Untuk membuat permohonan, calon-calon yang berminat perlu mengikuti prosedur yang ditetapkan oleh Jabatan Kesihatan Negeri Sabah.

1. Calon yang berminat perlu mengemukakan dokumen-dokumen berikut:

   - Resume lengkap dengan gambar berukuran passport.

   - Salinan kad pengenalan serta salinan sijil-sijil dan dokumen-dokumen lain yang berkaitan, yang telah disahkan benar.

   - Mengemukakan Sijil Digital Vaksinasi Covid-19 yang lengkap 2 dos.

IKLAN KEKOSONGAN


2. Jika terdapat sebarang pertanyaan, calon boleh menghubungi talian 088-240984. Permohonan hendaklah dihantar melalui emel ke alamat berikut:

TAJUK EMEL: PERMOHONAN MYSTEP

   - flora.majawat@moh.gov.my

3. Hanya calon yang memenuhi syarat permohonan akan dipanggil untuk menghadiri temuduga dalam tempoh 1 minggu dari tarikh tutup permohonan.

Lokasi Kekosongan Jawatan

Jawatan kosong ini terletak di Hospital Mesra Bukit Padang yang terletak di Negeri Sabah. Hospital ini merupakan institusi perubatan utama yang menyediakan perkhidmatan kesihatan berkualiti kepada penduduk tempatan. Calon-calon yang berjaya akan ditempatkan di hospital ini dan akan melaksanakan tugas mengikut keperluan yang ditetapkan.


Tarikh Tutup Permohonan

Tarikh permohonan dibuka dari 30 Ogos 2023. Permohonan hendaklah dihantar sebelum atau pada jam 5.00 petang pada tarikh akhir permohonan.


Peluang ini adalah langkah yang baik dalam memulakan kerjaya anda dalam bidang perkhidmatan kesihatan. Jangan lepaskan peluang ini untuk menyertai Program  (MySTEP) di Jabatan Kesihatan Negeri Sabah Hospital Mesra Bukit Padang.

Catat Ulasan

0 Ulasan