IKLAN KEKOSONGAN JABATAN KERJA RAYA - JKR


KERAJAAN,SWASTA,FULL TIME,PART TIME, Dan lain-lain Memberi kemudahan secara atas talian untuk rakyat Malaysia yang ingin mencari kerja dengan peredaran semasa. Jangan lupa follow tau.

🌟Join Group Telegram Untuk Mendapatkan Update Percuma

👉JawatanKosongSeluruhMalaysia

👉bit.ly/Wasap-Group


Untuk pemohon pastikan iklan yang di terbitkan memenuhi syarat dan kelayakan yang di tetapkan oleh JABATAN KERJA RAYA NEGERI KEDAH. sebelum memohon baca dengan teliti iklan jawatan kosong yang di iklankan di bawah.


MAKLUMAT JAWATAN KOSONG

Membuka jawatan kosong di Sabah dan memerlukan Rakyat Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk Memohon jawatan yang Tersedia di bawah.

1. PEMBANTU TADBIR GRED N19 (KONTRAK)


JAWATAN KOSONG YANG TERSEDIA

Jawatan di bawah ini Mempunyai 10 Kekosongan oleh itu pemohon di galakan memohon jawatan yang tersedia mengikut kelayakan yang di tetapakan.

MAJIKAN/JABATAN: Jabatan Kerja Raya Kedah

TARIKH TUTUP:  22 Jul 2023 (Sabtu) Jam 11.59 Malam

LOKASI: Negeri Kedah


SYARAT KELAYAKAN RINGKAS

1. PEMBANTU TADBIR GRED N19

-Kekosongan : Tersedia

-Lokasi : Kedah

-Jawatan : Kontrak

-Gaji : Akan di bincangkan

-Kelayakan : SPM / SKM 

Tugas Ringkas: 

Bertanggungjawab melaksanakan tugas-tugas perkeranian dan operasi di peringkat kumpulan pelaksanaan yang merangkumi aspek perkeranian dan operasi.
Termasuk, tetapi tidak terhad kepada, tugas-tugas pentadbiran am, pengurusan personel, perkhidmatan kounter dan pemprosesan pengumpulan data maklumat, pengendalian peralatan perhubungan/komunikasi. - JKR KEDAH

Foto JKR KEDAH

CARA-CARA MEMBUAT PERMOHONAN:

Untuk membuat permohonan kerja di Jabatan Kerja Raya Kedah secara atas talian, anda perlu mengikuti langkah-langkah berikut:

Langkah 1: Layari Laman Web Rasmi

Layari laman web rasmi Jabatan Kerja Raya Kedah di alamat: https://ikerja.kedah.gov.my

Langkah 2: Cari Bahagian "Permohonan Kerja" atau "Job Application"

Biasanya, terdapat bahagian khas yang mengandungi pautan untuk membuat permohonan kerja di laman web jabatan. Cari butang atau pautan dengan label seperti "Permohonan Kerja", "Jawatan Kosong", atau "Job Vacancy".


Langkah 3: Pilih Jawatan Kosong

Dalam bahagian permohonan kerja, anda akan melihat senarai jawatan kosong yang tersedia di Jabatan Kerja Raya Kedah. Pilih jawatan yang anda berminat dan sesuai dengan kelayakan anda.


Langkah 4: Baca Syarat-Syarat dan Kelayakan

Baca dengan teliti syarat-syarat dan kelayakan yang ditetapkan untuk jawatan tersebut. Pastikan anda memenuhi semua kriteria yang diperlukan sebelum membuat permohonan.


Langkah 5: Isi Borang Permohonan

Klik pada butang atau pautan yang berkaitan untuk membuat permohonan. Anda mungkin perlu mengisi borang permohonan yang mengandungi butiran peribadi, pendidikan, pengalaman kerja, dan lain-lain maklumat yang diperlukan.


Langkah 6: Lampirkan Dokumen Sokongan

Sertakan dokumen sokongan seperti resume, sijil-sijil akademik, sijil-sijil latihan, dan lain-lain yang berkaitan dengan permohonan anda. Pastikan dokumen-dokumen ini dimuat naik atau disertakan mengikut arahan yang diberikan.

Langkah 7: Periksa dan Hantar Permohonan

Semak kembali borang permohonan dan pastikan semua maklumat yang disediakan adalah tepat dan lengkap. Setelah yakin, hantar permohonan anda melalui laman web.


Langkah 8: Pantau Status Permohonan

Selepas menghantar permohonan, anda boleh memantau status permohonan anda melalui akaun anda di laman web jabatan atau menanti pengesahan melalui e-mel.

Pastikan anda menyimpan salinan atau cetakan borang permohonan sebagai rujukan untuk rujukan masa hadapan.

Nota:
Pastikan anda selalu mengikuti panduan dan arahan yang diberikan di laman web rasmi Jabatan Kerja Raya Kedah ketika membuat permohonan kerja secara atas talian. Semoga berjaya dalam permohonan kerja anda!


*TARIKH AKHIR PERMOHONAN ADALAH SEBELUM ATAU PADA 22 Julai 2023.

Semoga Berjaya!!


Sumber: JKR KEDAH / infokerjasabah.com

Catat Ulasan

0 Ulasan