Home
#Jawatankosongsabah
#kerjakosongsabah
Discover
Google News
info
kerajaan
Jawatan Kosong Di Lembaga Sukan Sabah - InfoKerjaSabah


Lembaga Sukan Sabah membuka peluang pekerjaan bagi individu yang berminat dan berkelayakan untuk menyertai pasukan mereka. Terdapat beberapa jawatan yang ditawarkan di dalam lembaga ini. Berikut adalah senarai jawatan kosong yang terdapat di Lembaga Sukan Sabah:


Senarai Jawatan

1. Pembantu Tadbir (P/O), Gred N19 

2. Pembantu Tadbir (Kewangan), Gred N19 

3. Pengawal Keselamatan, Gred KP11

4. Pembantu Awam, Gred H11


Syarat Kelayakan Umum

Bagi mereka yang ingin memohon jawatan ini, terdapat syarat kelayakan umum yang perlu dipenuhi. Syarat-syarat tersebut termasuklah:

- Warganegara Malaysia

- Berumur 18 tahun ke atas

- Memiliki kelayakan PT3/PMR/SPM/SKM


Gaji Dan Lain-lain

-Gaji dan lain-lain imbuhan akan ditentukan mengikut iklan kekosongan jawatan. Oleh itu, pemohon boleh merujuk kepada iklan kekosongan untuk maklumat lanjut mengenai gaji yang ditawarkan.

-Pekerja Sambilan 


Cara Membuat Permohonan

Bagi mereka yang berminat untuk memohon jawatan di Lembaga Sukan Sabah, terdapat beberapa cara yang perlu diikuti. Berikut adalah cara membuat permohonan:

a) Pemohon digalakkan untuk mengemukakan permohonan melalui Borang SPA1. Borang permohonan ini boleh didapati di laman web rasmi Lembaga Sukan Sabah atau Muat turun di sini Borang SPA1.

b) Setiap permohonan MESTILAH disertai dengan salinan sijil-sijil yang disahkan. Pemohon perlu melampirkan salinan sijil-sijil seperti sijil kelahiran, sijil pendidikan, dan sebarang sijil yang berkaitan.

c) Permohonan dan dokumen yang lengkap perlu diserahkan Melalui serahan Tangan/Pos/Kaunter ke Lembaga Sukan Sabah yang terletak di alamat berikut:

   Pengurus Besar,
   Lembaga Sukan Sabah,
   Beg Berkunci 142,
   88994 KOTA KINABALU

Lokasi Kekosongan Jawatan

Lokasi kerja bagi jawatan-jawatan ini terletak di KOMPLEKS SUKAN TUARAN, Sabah. Pemohon perlu mengambil kira lokasi kerja ini sebelum membuat keputusan untuk memohon.


Tarikh Tutup Permohonan

Tarikh tutup iklan kekosongan jawatan ini adalah pada 19 Jun 2023. Oleh itu, pemohon dinasihatkan untuk menghantar permohonan sebelum tarikh tutup yang telah ditetapkan. ini.


Jangan lepaskan peluang untuk menyertai pasukan Lembaga Sukan Sabah dan berkhidmat di dalam bidang sukan di Sabah. Sertailah jawatan kosong ini dan raihlah pengalaman yang bermakna dalam industri sukan.


IKLAN KEKOSONGAN

-laman web rasmi Lembaga Sukan Sabah

-Muat turun di sini Borang SPA1


Tag

#JawatanKosongSabah
#KerjaKosongSukanSabah
#JawatanKosongLembagaSukan
#KerjaKosongSabah2023
#PermohonanJawatanKosong
#LembagaSukanSabah
#KerjayaSukanSabah
#JawatanKosongKerajaanSabah
#PeluangPekerjaanSabah
#KosongkanLembagaSukanSabah


Blog authors

No comments