JAWATAN KOSONG SURUHANJAYA PILIHAN RAYA MALAYSIA (SPR) TAHUN 2023 - PERSONEL MYSTEP


29 Mei 2023 - Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia (SPR) dengan gembiranya mengumumkan pengambilan personel untuk program MYSTEP (Malaysia Youth Skills Training and Employment Program). Program ini bertujuan untuk memberi peluang kepada individu yang berpotensi dan berkelayakan untuk menyertai pasukan SPR dalam menjalankan tugas penting dalam proses pilihan raya negara.


SENARAI JAWATAN
SPR kini membuka jawatan bagi PERSONEL MYSTEP yang akan ditempatkan di pelbagai bahagian di seluruh Malaysia. Peluang ini terbuka kepada individu yang mempunyai minat dalam bidang perkhidmatan awam dan ingin menyumbang kepada perkembangan demokrasi di negara ini.
    -Jangan Lupa Follow Page Rasmi Kami di Google News (Klik Star)


SYARAT KELAYAKAN UMUM
Untuk memohon jawatan ini, calon-calon perlu memenuhi syarat kelayakan umum yang termaktub di bawah:
    - Memiliki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) atau kelayakan yang setaraf.
    - Berumur 21 tahun pada tarikh tutup permohonan.
    - Mampu bekerja di bawah pengawasan minimum dan menyiapkan tugasan dalam tempoh yang ditetapkan.

CARA MEMBUAT PERMOHONAN
Calon-calon yang berminat dikehendaki menghantar permohonan secara rasmi beserta resume terkini melalui e-mel kepada Bahagian Pengurusan Sumber Manusia SPR di bpsm.sprhq@gmail.com Permohonan hendaklah disertakan dengan maklumat peribadi yang lengkap dan dokumen sokongan yang relevan.


GAJI DAN KEMUDAHAN
Bagi mereka yang berjaya mendapatkan jawatan dalam program MYSTEP SPR, gaji permulaan yang ditawarkan adalah sebanyak RM1,700.00. Selain itu, personel MYSTEP akan menikmati cuti rehat, cuti sakit, dan kelebihan perlindungan sosial. Caruman KWSP dan PERKESO juga akan disediakan bagi kepentingan kewangan dan kebajikan personel.


TARIKH TUTUP PERMOHONAN
Tarikh tutup permohonan adalah pada Jumaat, 2 Jun 2023 (sebelum jam 12:00 tengah hari). Permohonan selepas tarikh dan masa tersebut tidak akan dipertimbangkan.


LOKASI KEKOSONGAN
Kekosongan jawatan PERSONEL MYSTEP ini terdapat di seluruh Malaysia, memberikan peluang kepada individu dari pelbagai kawasan untuk menyertai SPR dan memberikan sumbangan penting dalam sistem pilihan raya negara.

Jika anda berminat untuk menyertai SPR dan memberi sumbangan dalam bidang perkhidmatan awam serta memastikan kelancaran proses pilihan raya, jangan lepaskan peluang ini! Segera hantar permohonan anda dan tunjukkan bakat serta komitmen anda untuk menjadikan Malaysia sebuah negara yang demokratik dan berdaya sa

Join Group Telegram Untuk Mendapatkan Update Percuma

JawatanKerajaanSwastaDLL


Jawatan Kosong SPR 2023
Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia (SPR)
Penerimaan Personel MYSTEP
Pengambilan Jawatan SPR
Kekosongan Kerja SPR Malaysia 2023
Pendaftaran SPR Personel MYSTEP
Kerjaya di Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia
Maklumat Pekerjaan SPR Malaysia
Syarat-syarat Jawatan SPR Tahun 2023
Permohonan Kerja Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia

Catat Ulasan

0 Ulasan