Home
Discover
kerajaan
Kerja kerajaan
kerja kosong malaysia
Jawatan Kosong Pengawas Hutan Gred G19

Untuk pemohon pastikan iklan yang di terbitkan memenuhi syarat dan kelayakan yang di tetapkan oleh Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Melaka. sebelum memohon baca dengan teliti iklan jawatan kosong yang di iklankan di bawah.


๐ŸŒŸJoin Channel Whatsapp Untuk Mendapatkan Update Percuma


MAKLUMAT JAWATAN KOSONG

Membuka jawatan kosong di Sabah dan memerlukan Rakyat Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk Memohon jawatan yang Tersedia di bawah.

1. Pengawas Hutan Gred G19

JAWATAN KOSONG YANG TERSEDIA

Jawatan di bawah ini Mempunyai beberapa Kekosongan oleh itu pemohon di galakan memohon jawatan yang tersedia mengikut kelayakan yang di tetapakan.

TARIKH TUTUP:  07 September 2023 (Khamis) 11.59 Malam 

LOKASI: Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Melaka (Mengikut Kekosongan yang tersedia)


1. Pengawas Hutan Gred G19

Kekosongan : *Satu (02) Jawatan , Lima (05) Simpanan

Lokasi : *Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Melaka

Jawatan : *Tetap

Gaji : *Gred S19 : RM1,357.00 - RM4,008.00

Kelayakan : *Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) / Sijil Perhutanan Pengawas Hutan (SPPH)

Tugas Ringkas

Tugas seorang Pembantu Renjer Hutan adalah seperti berikut:

1. Membantu dalam pemeliharaan hutan dan pengurusan kawasan hutan rizab bagi memastikan kelestarian hutan dan sumber hutan yang berharga.

2. Melaksanakan pemantauan berkala terhadap kawasan hutan untuk memeriksa keadaan hutan, kesihatan tumbuhan, dan isu-isu yang berkaitan dengan pemeliharaan.

3. Mendokumentasikan maklumat perhutanan seperti inventori tumbuhan, aktiviti pembangunan hutan, dan pengeluaran hasil hutan untuk tujuan rekod dan penyelidikan.


Cara Membuat Permohonan Penuh
Untuk membuat permohonan, calon boleh mengisi borang permohonan secara online melalui laman web yang disediakan, Boleh diakses untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai syarat-syarat permohonan, tarikh tutup permohonan, dan prosedur yang perlu diikuti, Pautan;

Pengawas Hutan Gred G19

Pemohon disarankan untuk mengemaskini maklumat peribadi dengan tepat dan terkini sebelum menghantar permohonan. Hanya calon yang terpilih dan tersenarai pendek sahaja yang akan menerima emel pemberitahuan untuk menghadiri peperiksaan dan sesi temuduga.

Bagi pemohon yang suda mendaftar hanya melog masuk dan mengupdate jawatan yang ingin di mohon dan menghantar permohonan di dalam potral rasmi, pastikan semak syarat kelayakan sebelum membuat permohonan.

Tarikh Tutup Permohonan
Tarikh tutup permohonan adalah pada 07 SEP 2023 11.59 Malam (Khamis). Pemohon dinasihatkan untuk menghantar permohonan secepat mungkin dan tidak menunggu sehingga tarikh tutup untuk memastikan kepelbagaian peluang diberikan kepada semua calon yang berkelayakan.

Dengan jawatan kosong yang ditawarkan oleh Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Melaka, ini adalah peluang yang baik untuk individu yang berminat dalam bidang tersebut. Segera buat permohonan dan jangan lepaskan peluang ini!

Sumber: interactive / Spamalaysia

Tag
1. Jawatan Pengawas Hutan G19
2. Kerja Kosong Pengawas Hutan Malaysia
3. Iklan Kekosongan Jawatan Pengawas Hutan
4. Permohonan Kerja Pengawas Hutan Gred G19
5. Syarat Permohonan Jawatan Pengawas Hutan
6. Kelayakan Penerima Jawatan Pengawas Hutan
7. Borang Permohonan Jawatan Pengawas Hutan
8. Pengambilan Terkini Pengawas Hutan G19
9. Cara Memohon Jawatan Pengawas Hutan
10. Info Jawatan Kosong Pengawas Hutan


Blog authors

No comments